Biuro Obsługi Klienta
Najczęściej zadawane pytania
- 21 lat
- Prawo jazdy od co najmniej roku
- Uiszczenie opłaty za wynajem i kaucji w momencie odbioru auta
- Po rezerwacji otrzymują Państwo e-mail ze szczegółami wynajmu
- Do 2h (w godzinach pracy) przychodzi potwierdzenie telefoniczne lub mailowe z wypożyczalni
- I pozostaje już tylko czekać na dzień odbioru auta
- Płatność dokonywana jest przelewem lub w miejscu odbioru przy wykorzystaniu karty kredytowej bądź gotówki
-
Dla każdego wynajmu obowiązuje kaucja zwrotna (700 - 1000 PLN zależna od klasy samochodu i wypożyczalni) płatne gotówką lub kartą W wypadku płatności kartą środki są pre autoryzowane na karcie kredytowej i co ważne po zwrocie auta (gdy nie zostaną wykorzystane na pokrycie szkód) może minąć jeszcze jakiś czas 2-3 tygodni do momentu gdy bank je odblokuje. Środki w tym czasie nie przechodzą na własność wypożyczalni lecz cały czas są blokowane przez bank
-
Dla każdego wynajmu obowiązuje limit dzienny 100 - 300 km w zależności od klasy auta i wypożyczalni, przy przekroczeniu limitu obowiązuje około 0,20 zł - 0,30 zł za każdy kilometr ponad limit
- Większość samochodów objętych jest gwarancją fabryczną dlatego w razie jakichkolwiek problemów technicznych wystarczy wykonać telefon do producenta na linię assistance i producent ma obowiązek naprawić auto lub zapewnić pojazd zastępczy, w razie gdy auto nie ma gwarancji wypożyczalnia na swój koszt ma obowiązek podstawić nowy samochód w takiej samej bądź wyższej klasie
- W przypadku szkody w której winnym jest kierowca innego pojazdu konieczne jest wezwanie policji i dostarczenie do wypożyczalni protokołu ze szkody
- W przypadku gdy dojdzie do zdarzenia z winy wynajmującego, wynajmujący pokrywa udział własny w szkodzie w wysokości zależnej od wypożyczalni
- Wszystkie ceny w naszym systemie są cenami brutto. Zawierają 23% podatku VAT